وبلاگ خانه مهندسان جوان

برگزار کننده دوره های فنی و مهندسی در خوزستان

وبلاگ خانه مهندسان جوان

برگزار کننده دوره های فنی و مهندسی در خوزستان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شرکت زیمنس این نرم افزار HMI قدرتمند را جهت کامل کردن ابزارهای قابل دسترس یک اپراتور در صنعت فراهم کرده است . HMI یا همانhuman machine interface عبارت است از یک رابط یا واسط بین شخص کاربر و فرایند اتوماسیون صنعتی . WINCC در واقع برقراری ارتباط بین اپراتور و یک سیستم اتوماسیون صنعتی مثل PLC را فراهم میکند 

هسته اصلی این نرم افزار را WINCC explorer  تشکیل میدهد که در این قسمت ساختارهای پروژه و مدیریت آن نمایش داده میشود . جهت پیکربندی و گسترش پروژه ادیتورهای خاصی در این محیط در نظر گرفته شده که با هر یک از آنها یک سیستم فرعی در این نرم افزار قابل پیکربندی است .

دوره آموزشی WINCC عمومی در تاریخ 23 دی ماه ویژه پرسنل محترم پتروشیمی بندرامام در سایت آموزشی این شرکت و با همکاری کادر آموزشی خانه مهندسان جوان اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که این دوره آموزشی در تاریخ 12 آذر ماه نیز برای گروهی دیگر از پرسنل این شرکت محترم برگزار گردیده بود که با توجه به رضایت پتروشیمی بندرامام  از   کیفیت آموزشی و برنامه ریزی دقیق   خانه مهندسان جوان درخواست برگزاری مجدد این  دوره را نموده اند  .

شما دانشپذیران گرامی می توانید هم اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی و نحوه ی ثبت نام در این دوره پرکاربرد در صنعت جامعه با ما در ارتباط باشید.

 http://ayehco.com/detail.aspx?content=news&gidview=44173

 راه های ارتباط با خانه مهندسان جوان :

  Image result for ‫تلفن‬‎   تلفن 06132920407
  Image result for ‫تلگرام‬‎  کانال تلگرام:      TELEGRAM.ME/AYEHAMOOZESH   

 Image result for ‫اینستاگرام‬‎  اینستاگرام:        INSTAGRAM.COM/AYEHAMOOZESH


  • ۹۶/۱۰/۰۹
  • خانه مهندسان جوان خانه مهندسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی